Stylad häst

Busan följde med mig till Joice idag då vi skulle göra henne riktigt fin och Knäppa finfina bilder! Vi Schampoonerade henne och sedan medan hon torkade fick hon knoppar i manen och en blank och fin svans.
 
Red till ängen, och även Emma följde med på Snabb. Även han var knoppad och snygg! Joice kändes väldigt avspänd till en början och mjuk i båda sidorna. Tror att arbetet på banan igår gjorde lite nytta. Men sen när jag sätter press på henne så kommer protesterna. Jag har även märkt att jag är lite lat och rider runt när det känns bra och hon är medgörlig, Istället för att ta tag i problemet. Mitt största problem i ridningen med henne är att jag inte riktigt får med yttersidan, värre i höger varv. Sen när jag försöker få med mig den så tycker hon att det blir jobbigt och protesterar. Men när hon ger sig så blir hon mycket finare!
 
Smakprov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se