Tramshästar

Gårdagens ridpass vill jag bara stryka ett sträck över. Man kan inte ens kalla det för ett ridpass. Tog ca 30-40 min för oss att ta sig fram 20m. Hästarna ville inte alls idag utan bara bråkade. Vägrade gå åt det hållet som vi ville osv. Vi brukar hoppa av efter ett tag för att det tar sån tid men igår ville jag verkligen inte ge mig. Vi var uppe på tomter, i diken, på vägen och överallt backade hon eller stod stilla. Snabb var inte bättre han. Om Emma får fram snabb så hakar joice på, men när jag får fram joice så hakar snabb inte på utan an fortsätter tramsa. Vid ett tillfälle fick både Emma och jag hoppa av. Jag hoppade av när joice tyckte det var läskigt att gå över ett dike och Emma hoppade av för att snabb blev riktigt dum.

Hoppas att det går mycket bättre idag, för kommer inte ha långt tålamod med henne idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se