utan bloggappen, inga inlägg

bloggappen har inte fungerat så har inte blivit någon uppdatering då jag inte startar upp datorn för att skriva ett inlägg. Men i torsdags fick joice nya skor så nu kan jag äntligen rida i snön! riktigt skönt att kunna rida i hagarna, lite mer korta men intesiva pass då det är tungt att jobba i snön.
 
Idag var det hoppkurs som gällde, och jag var med på Pride. Gick verkligen super bra, tror inte det hade kunnat gå bättre. Övade på en del linjer samt att hästarna ska vänta och inte kasta sig iväg över hindrena, som han gärna gör. Var svårt till en början men sen när han förstod vad jag ville så gick det super bra!
 
På lördag är det Lucia på Billsta, och då kommer även Yrsa på besök igen! denna gång blir hon kvar över natten. Så förhoppningsvis blir det en del bilder från Lucia och på joice i snön!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Tova /2012-12-13 / 19:34:50
hemsida: http://kazince.blogg.se

Vilken mysig bild, riktigt fin häst du verkar ha. Urmysig!

Vad är det för kamera du fotat med? =)

Svar: ja hon är ganska så mysig när hon själv vill. Det är min kompis som har fotat bilden, och vet ej vad hon har för kamera. Men kika in på hennes hemsida för att veta mer, arbelund.blogg.se
Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se