3 dagars update

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men nu fungerar bloggappen igen så nu bör det bli lite smidigare! I söndags skulle jag rida ut med en kompis men då det började spöregna så släppte vi ut hästarna igen. I måndags red jag till ridbanan och jobbade mycket i skritt och övergångar, hon jobbade på bra trots värmen, red dock på kvällen men var inte svalare för det. I tisdags blev det en sen uteritt tillsammans med två kompisar från billsta. Vi red på en lång grusväg och galopparbetade hästarna, vi släppte på dem en del men Joice lyssnade lika bra för det! Det regnade dessutom lite hela tiden när vi red så hon var blöt av svett och regn. Var inte hemma förrän vid halv 12 så var en riktigt sen tur. Denna bilden är tagen när jag kom tillbaka från ritten, en trött häst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se