Bildbrist

Just nu kommer det nästan bara upp inlägg utan bilder, men då jag endast har ridbilder på joice från ett tillfälle så blir det lite tjatigt med samma bilder hela tiden. Använder oftast bloggappen när jag bloggar då jag inte har tid eller ork att ta fram datorn. Men när jag har mer nya fräscha bilder att visa upp så kommer jag igång med datorn igen.
 
Och vet ni vad? nya bilder ska fotas redan imorgon!!! :D
Hon ska Schampooneras och göras extra fin och så ska Busan fota när jag rider, och tänkte även få Busan att testa henne, så om det går bra för henne kommer det även att komma upp bilder när hon rider Joice.
 
Här kommer bilder från förra tillfället
(då hon hade sin fina färg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se