Ingen ridning

Idag fick jag med mig mamma ut till Joice, vilket var skönt då jag nog inte hade orkat mig dit annars. Blev riktigt trött efter min lilla sovstund på ett par timmar. Men vi borstade och gav henne lite mat. Sen försvann mamma ut i skogen för att plocka kantareller, som hon inte ens äter men hon tycker om att plocka dem.
 
Lotta kom ner och vi lasttränade. Tog ut mellanväggen vilket vi även gjorde igår. Och vet ni vad? Joice gick bara in, Lotta smackade lite så att hon skulle gå in med bakbenen också så stod hon där inne å smaskade på lite havre. Nästa gång ska vi sätta in mellanväggen men lasta brett och se hur det funkar. nu vet vi iallfall garanterat att hon inte är ett dugg rädd, utan vara jävligt envis när hon bråkar och har sig.
 
Men nu skulle jag vilja få tag på en lång bakbom, så man kan testa att låta henne stå brett i transporten och även åka så, men som det ser ut nu har vi ingen lång. Någon som har? Om hon går in även när vi har mellanväggen inne, så vill jag testa åka brett med mellanväggen, annars testa åka helt utan mellanväggen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se