känslan

Jag blev så glad över ridpasset idag! Joice var väldigt positiv och dummade sig inte en enda gång med att stanna å vägra gå. Hon gick fram överallt, och hon var pigg! Visst hon brukar inte vara seg, men hon brukar stå emot lite. T.ex. när jag skänklar på så måste hon tjaffsa lite innan jag gör som jag säger, å så är det med en del saker. Lite tjaffs först å sen ger hon sig å gör det jag bett om. Men idag gjorde hon allt. Hon taktade i skritten och kunde knappt trava för att hon var pigg. Istället för att jobba henne å eventuellt få fram tjaffs så red jag bara på och hade roligt.
 
Blev en hel del galopp längst grusvägarna, men hon var glad och jag bara njöt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se