Kortare vila

Jag har lagt in en lite kortare vila för Joice nu i några dagar. Jag valde att göra det då jag tycker att ho har jobbat på bra och gjort stora framsteg under en väldigt kort tid. Tycker därför att hon ska få vila i några dagar nu och smälta allt som hon har tagit in och lärt sig. Har hört att det är bra att göra på unghästar, så varför skulle det inte vara bra även på Joice som är under utbildning. Än sålänge har hon vilat i tre dagar, och ja, jag  räknar den lilla ponnyridningen som en vila då hon endast skrittade fram å tillbaka med några på ryggen.
 
Men i slutet av veckan kör jag igång igen, så blir nog lite lågt med uppdatering fram tills dess. Men det kommer att komma upp lite bilder under veckan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se