.

2012-06-07
Jag hade turen att lektionerna var inne i ridhuset så kunde rida på utebanan som jag önskade. Idag kunde hon börja jobba nästintill direkt när vi kom in på banan utan att stressa runt som en tok de första varven. När jag red i en långsammare trav så kändes det tydligt att hon bar sig bättre än annars. Jag har inte tänkt på att jag legat i ett lite övertempo och jobbat förrän jag fick höra det idag, så det ska det bli ändring på! Var även lättare att få till höger galoppen idag, så det tar sig!

Idag blev det även lite filmat så när jag laddat upp dem så kommer de upp här! I helgen är det även inplanerat att ta snygga bilder när hon rids så det ska bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se