.

2012-05-19
Startade dagen med att lägga mig ute på solstolen och sola lite, riktigt varmt och skönt! Åkte sedan ut till stallet för att rida till Billsta tillsammans med Lotta. Joice var väldigt larvig påvägen dit, om Diamond stannade så stannade hon också, på ställen som hon annars går förbi utan problem.

väl på ridbanan var hon väldigt fokuserad på vart Diamond var så det gick inte riktigt att rida där jag jag ville. Men hon slappnade av små bitar i traven. Men idag var Galoppen superfin! Började med vänster och hon studsade inget i fattningen som hon brukar. Sen skulle jag testa att fatta höger galopp. Har inte fått den tidigare, men gjorde så att jag vände ganska snävt till höger när jag fattade så hon inte skulle välja vänster. Högergaloppen är inte alls lika rund och fin som vänster. Men det är inte så konstigt med tanke på att hon nästintill bara gått i vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se