dagens uteritt

Idag red jag ut med Emma, precis som alla andra ridpass ;)
Red en runda som vi inte brukar rida, men alltid roligt med lite omväxling. Red även förbi en orm i skogen, ingen stor men det räckte för att skrämma och äckla mig! det värsta var att den slingrade sig i en vattenpöl med huvudet uppe, usch och fy! Men Joice skötte sig bra under turen, lyssnade bra och klampade glatt igenom alla vattenpölar.

Imorgon tänkte jag testa att skritta lite barbacka! Tror inte hon skulle reagera negativt utan sadel, men vem vet. Det största problemet blir nog att komma upp utan att hon skuttar iväg.
 
Första bilden som togs när jag kom hem med Joice, svettig och stirrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se