Ponnyridning

I onsdags red Alexandra Joice då jag kände för att ha en stallfri dag. Hon red på banan och i början hade hon vart lite envis men sen hade hon blivit fin! Dock var hon väldigt trött efter passet. Igår när jag skulle rida sp var hon väldigt trött så red bara en kort stund på banan.

Idag ska kg inte rida, men ska till stallet och så ska Joice få agera i lite "ponnyridning" ;) min syster, kusin och mina 2 kusinbarn ska få skritta lite. Sen tänkte kg eventuellt testa skritta lite barbacka medan jag har sällskap, bara för att se om hon reagerar något på det eller ej. Kameran följer med så dyker nog upp lite bilder senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se