ridtur, skoning och...

Idag jobbade jag kort dag så kom ut till Joice tidigt. Hade som sagt tänkt rida barbacka, men då jag hade lite tidspress så sköt jag på det till helgen istället. Red ut på en liten mindre runda idag. Joice hade en sko som satt lös, så vi tog det lugnt. Men i skogen så hoppade vi lite stockar vilket var roligt för både Joice och mig! Imorgon ska hon skos så det tajmade in bra med den lösa skon. Jag jobbar dock när hon skos men Lotta, Emma och Alexandra hjälper mig så det är bra!
 
Imorgon kommer jag alltså inte åka ut till stallet,  å inte heller på fredag så vet inte riktigt vad jag ska uppdatera er med. Men kommer kanske in något inlägg, eller så står den ouppdaterad i ett par dagar!
 
Det har även kommit en ny häst till gården, ingen mindre än Griffan från ridskolan! ;) Så nu är det 7 hästar på gården, i tre olika hagar för alla går inte att ha ihop, gammelhästarna orkar inte med de unga hästarnas tempo ;). Men Griffan ska nu få gå å ha det skönt i hagen och inte gå på ridskolan mer. Detta är pga en skada hon har som gör att hon inte kommer hålla som ridhäst. Hon kommer istället betäckas å få ett litet gulligt föl! :D
 


Kommentarer
Postat av: Kajsa /2012-06-21 / 20:24:05
hemsida: http://kajsaochtuva.devote.se/

Söt häst ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se