Finfina ponny!

Nu är en väldigt fin ponny till salu, och jag hoppas att han kommer till ännu ett bra hem! Jag träffade honom när jag började rida på Billsta, då han stod där som lektionsponny. Han blev snabbt min favorit och blev väldigt ledsen när han såldes. Men jag hade turen att få åka och hälsa på honom hos nya ägaren och blev då medryttare på honom. Kände mig då som världens lyckligaste. Tjejen tröttnade på hästar och han såldes till en annan tjej. Jag fortsatte hålla koll på honom och åkte dit och hälsade på vid ett tillfälle. De tävlade upp till LA dressyr med placeringar innan hon blev 18 år och sålde honom till nuvarande ägaren. Jag har inte varit och hälsat på då det inte känns som om det är samma häst längre. Var så många år sedan som jag kände honom nu. Men har ändå hållt koll på hur det går med honom. Men nu har den nuvarande ägaren tappat intresset med hästar så nu är han åter till salu.
 
Han är en riktig allround ponny! Han hoppar 120 banor på träning och i dressyren är han väldigt fin, så söker du en fin D-ponny så har ni honom här!
 
Annonsbilderna
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se