KM hopnning

I söndags var det klubbmästerskap i hoppning. Jag var med på Kingen och är riktigt nöjd. Det var en tjej som hoppade honom innan mig, och när hon red så gick det väldigt fort och såg nästan ut som om han skulle gå omkull i vissa kurvor, var lite obehagligt att se tycker jag. Men när jag red så var min ända tanke att det skulle inte gå så fort, hellre ett stopp eller liknande men det ska vara en lugn runda.

Fick ett pet på tredje hindret, men annars kändes det super bra på rundan. Kan inte komma på något som jag kunde gjort annorlunda. Eller jag kom lite fel på 4an, så hade kunnat lägga honom bättre på det hindret, men överlag kan jag inte komma på något som jag borde gjort bättre. Räckte inte till någon placering då petet var i grunden, men det spelar inte så stor roll.

Mamma klickade lite bilder men då jag inte vet hur jag ska ställa in kameran i ridhus för att de ska bli ljusa och skarpa så blev de väldigt suddiga “/ Men lägger in ett par bilder iallafall.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se