skritt turer

Inte skrivit på några dagar nu, men hon har varit svullen i ena bakbenet så har endast skrittat henne. Hon har ett litet rivsår på benet och hon har tidigare blivit svullen när hon haft små sår. Bara att vänta ut det!
 
igår var det kolsvart när jag och Emma var ute, men hästarna skötte sig bra. Eller rättare sagt, de var likadana som de brukar vara när det är ljust ute ;) Vi bytte hästar så Emma skrittade Joice och jag tog kamperna med Snabb. Han stannar och vägrar gå, gick på honom och till en början stegrar han och skjuter rygg. Men sen tramsar han mest runt på backen innan han ger sig. En gång var vi nere i ett dike med småträd i, så fick nästan ligga på hans hals för att inte trassla in mig i grenarna. Men han gav sig båda gångerna så det är jag vääääldigt nöjd över!
 
Idag blev det en tur själv, var riktigt mysigt faktiskt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se