Söndagens ridpass

Efter Tävlingen åkte jag ut till Joice och red till ridbanan tillsammans med Emma och Snabb. Lotta var även med så fick en del hjälp, vilket var behövligt! Jobbade först lite med traven, men fokus låg mest på galoppfattningarna. Det är svårt att få till fattningarna i höger varv, så fick jobba en del med det. Hon tar inte riktigt skänkeln i fattningen så får inte tag i henne eller vad man ska säga. I vänster varv gick det mycket bättre och hon kändes bärig i galoppen. Får jobba mycket med högergaloppen helt enkelt.
 
Idag hann jag inte rida, imorgon är det möte på jobbet på kvällen så eventuellt kunde Busan rida annars får hon vila, å onsdag jobbar jag sent... så på torsdag kan jag förhoppningsvis rida!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se