Superhästen

Hon var superduktig idag! Började med att min kusin red fram henne medan jag byggde hinder. Sen var det bara för mig att börja hoppa. Hade två sockerbits hinder som låg snett igenom och sen ett räcke på långsidan. Började dock med lite travbommar. Hon skötte det bra då började hoppa strax därpå. Hon bjöd på fint och rättade sig någorlunda när hon kom in fel. Hon blir väldigt modig och hoppar i alla lägen, om hon bestämt sig för att hoppa från början. Fick med oss räcket en gång men hon tvekade i te nästa gång för det!

Var första gången som jag hoppade sockerbit med henne så var lite vingligt i början. Slutade med en liten bana å räcket låg på ca 70 cm! Har bilder på datorn då mamma fotade. Men änsålänge får ni denna som är fotad med mobilen på datorskärmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se