Freeedag imorrn

Imorgon är det fredag, äntligen fredag! Den här veckan har gått fort men samtidigt otroligt långsamt! Imorgon blir det stall hela kvällen, ska hoppa på lektionen så det blir roligt! tyvärr kan jag inte ha med Joice då det är kolsvart ute då, men får rida henne innan. På lördag ska jag ha ett par lektioner på Billsta och sedan blir det partaj hela kvälleen lång. Min kompis pojkvän fyller år så då ska det firas!
 
Söndag blir en slappis dag, men ska iallall pallra mig iväg ut till stallet och rida. Sen får vi se vad som händer beroende på hur pigg jag är.
 
Vi har även en fredagssång på jobbet (behöver jag nämna att jag jobbar på dagis). I matsalen och lite då och då så är det någon som tar ton och så sjunger vi sången!
 
"Det är fredag idag, åh vad det är bra,
fredag idag, åh vaaaad deeeet ääääär braaaaa!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se