Joice på lektion!

Igår red jag joice på lektion. Jag är både nöjd samtidigt som jag är missnöjd. När jag rider ett dressyrpass på henne så brukar jag ganska tidigt låta henne rulla i galopp. Det gör jag för att hon ska springa av sig lite för att sen kunna slappna av tidigare. Men på lektionen blir det ett lite annat upplägg och fick inte igång henne på samma sätt då och då blev det strul i galopparbetet

Men vi jobbade med lite öppnor. Jag har inte "lärt" joice det, men tycker att det var godkänt för att vara första gången. I vänster varv gick det bättre. I höger varv fick hon inte riktigt till det och då blev hon sur och stannade och tramsa. Men utöver det skötte hon sig bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se