Slapphelg

En sån här händelselös helg var länge sen jag hade, men det har varit skönt det med. Idag var tanken att jag skulle hoppa Joice i ridhuset men det blev inte riktigt enligt planerna. Hästarna strulade lite när vi skulle rida hemifrån. Slutade med att både jag och Emma fick gå till ridbanan med hästarna. Snabb ville inte gå hemifrån, jag hoppade upp och skulle testa men det slutade med en stukad tumme och en ponny som inte ville gå. Emma skulle skritta joice men då ville hon inte heller gå.

Väl på ridbanan så fick jag tag på Busan och kollade om hon hade lust att rida och det ville hon. Såg riktigt fint ut! Hon hoppade även och joice går från klarhet till klarhet! Ska se om Busan vill skriva ett inlägg om hur hon upplever joice. Kanske är annorlunda än vad jag tycker ;)



Kommentarer
Postat av: yrsa /2012-09-10 / 09:45:32
hemsida: http://arbelund.blogg.se/test/?tmp=632285

kika och säg vad du vill ha mer och vad jag ska ta bort eller ändra :)

Svar: det är bra! Men kolumnen som ska vara på sidan har hamnat under ;) Asså den med kategorier å så
Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se