dagarna rullar på

Nu var det en vecka sedan jag skrev här sist, men så kan det bli ibland. Men dagarna går så fort att jag inte hinner göra annat än att jobba och vara i stallet. De kvällarna som jag inte varit i stallet jag jag packat och fixat inför resan. I helgen som var passade jag på att träffa vännerna och blev även lite festande.
 
Med Joice rullar det på, hon har blivit lite bättre med vissa delar i hanteringen å sämre i andra, men vi kämpar på! haha, dock är hon väldigt duktig på att gå mig på nerverna då det bara är dumheter hon håller på med när hon tramsar.
 
Det lär inte bli några fler inlägg innan jag åker, men när jag kommer tillbaka från Thailand så lär det dyka upp lite bilder och liknande!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se