onsdag

Igår var Joice tränsad och klar när jag kom för att rida, Tack Lotta! Tack vare att hästarna var klara så hann vi rida innan det blev kolsvart ute, vilket  var väldigt skönt! Blev en kortare tur, men Joice var ovanligt lugn vilket var skönt!  Jag hade tänkt rida idag med, men då vi hade föräldrarmöte på jobbet så fanns inte tiden tyvärr. Men får bli en skön kväll i soffan istället, inte mig emot ;)
 
Nu längtar jag till helgen och hoppas att morgondagen går snabbt. I helgen ska jag passa på att träffa vänner och vara i stallet, för helgen efter går jag runt i bikini hela dagarna och bara har det skönt!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: matilda /2013-02-24 / 15:15:49

du åker på fredag puss lycka till

Postat av: Wilma & Emma /2013-02-25 / 19:25:31
hemsida: http://ziro.blogg.se

Vi har just nu dagens blogg där man kan vinna en länk inför våra över 500 unika läsare/dag. Desto fler som deltar, desto fler vinnare utses! Skulle vara superkul om du vart med! Kram! http://ziro.blogg.se/2013/february/dagens-blogg.html, Kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se