Sjuk...

Tog en lång sovmorgon idag och sedan åkte jag in till stan med mamma och handlade. Har varit väldigt trött hela dagen, men har även blivit genomförkyld så var väl inte så konstigt. Åkte ut till Joice på eftermiddagen och tog en tur ut på vägarna tillsammans med Emma på Snabb. Joice skötte sig bra, och tuffade på! När jag kom hem blev jag dock helt däckad och nu har jag feber :( Men lika bra att bli sjuk nu så att jag är frisk när vi reser iväg!
 
Min kväll kommer att spenderas i soffan och glo på tv hela kvällen, ska bli riktigt skönt! Nu håller jag bara tummarna för att jag endast kommer att ha feber, och inte få influensan som mamma legat med i veckan. Dock så började det med hosta, ont i halsen och feber för henne med. Men nu håller jag alla tummar och tår för att det stannar i det här stadiet!
 
Detta öga tillhör finfina Maja som nu betar på de evigt gröna ängarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se