Torsdag

Nu är det endast en jobbdag kvar denna vecka, riktigt skönt! Tycker att veckan har gått riktigt snabbt. Hoppas att helgen inte försvinner allt för fort bara. Har inga större planer för helgen faktiskt, får ta den som den kommer. Men ser fram emot härliga uteritter på Joice och förhoppningsvis hinna träffa lite trevligt folk!
 
Ikväll var jag ute på en långpromenad med Harry, riktigt mysigt men tog på mig liiite för mycket kläder så var lite svettigt, haha! Han bara njöt över att få springa runt över kullarna, och det är så skönt att han är så pass lydig. bara Jag visslar eller ropar på honom så stannar han å tittar på mig precis som på bilden, eller så kommer han springandes. Söta lilla bebisen <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se