Candy

Idag red jag Candy på ridlektionen, blev ett barbackapass då hon för tillfället inte har någon sadel. Länge sedan jag red ett dressyrpass barbacka. Sist tror jag var på Falcon för något år sedan, och då fick jag skavsår i rumpan som höll i sig i några dagar, haha! Men Candy var mycket rundare om ryggen så var riktigt behagligt att sitta på! :D

Eftersom Lotta var sjuk idag så hoppade en annan ridlärare in och hade lektionen. Kan väl säga att det inte riktigt var i samma stil som vi brukar ha, menmen... Idag blev det en tidig hemgång då vi inte fixade något i stallet efter och hade inte Lotta att prata med. Vi brukar mocka av spiltorna och sopa men eftersom det är jag å Busan som har stallet imorgon så fixar vi det imorgonbitti istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se