Nu kör jag igång igen!

Som ni märkte så tog uppdateringen slut vid lucia. Har inte haft någon ork eller motivation alls till bloggen. Men nu är det ett nytt år och jag tar nya tag! Lucia blev inte helt som vi tänkt oss, snökaos och musiken fungerade inte, men blev helt okej i slutändan ändå! På grund av vädret så hade inte Yrsa möjlighet att komma, blev alltså inga bilder tagna. Jag är nu inne på mina sista lediga dagar innan jobbet kör igång igen, men har verkligen njutit av att vara ledig såhär länge!
 
Nyårsafton firades tillsammans med härliga människor och hade riktigt roligt, dock var nyårsdagen inte lika rolig, men det är väl sånt som hör till antar jag. Joice har haft lite vila i stort sen sedan snön kom. Ibörjan gick det att rida i hagarna, men nu är det is överallt och dessutom kramsnö så finns inte så stora möjligheter till att kunna rida tyvärr. Men tror att jag behövde den här pausen, att bara ta det lugnt och uppskatta det jag har istället för det jag inte har. Nu är jag otroligt sugen på att sätta igång med Joice igen, riktigt längtar efter att få rida ett pass på henne! Och det är så det ska kännas!
 
Vad skulle jag göra utan Yrsa, som tar alla dessa fina bilder?
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se