Obehaglig dröm

Inatt drömde jag en riktigt hemsk mardröm. Det var om ormar som var stora och attackerade mig. Jag tycker att ormar är väldigt äckliga och läskiga så den här drömmen gjorde rädslan bara värre. Men förhoppningsvis kan inte ormar hoppa i den verkliga världen så slipper nog uppleva detta på riktigt! Jag kan verkligen inte förstå hur man kan tycka om ormar. De blir liksom inte personliga på ngt vis, de bara ålar fram å har en äcklig väsande tunga, Usch!
 
Nog pratat om det nu. vaknade inte förrän vid halv 12 idag så har inte hunnit med så mycket idag. Men var iallafall ute hos Joice och tog en tur i skogen tillsammans med Emma och Snabb. Men på något sätt så lyckades Joice tappa en framsko så hoppas att hovslagaren kan komma inom de närmsta dagarna! Så typiskt att hon tappade den nu när jobbet börjar igen och jag endast kan kvällstid. Var iallafall skönt att komma ut en sväng. Resten av eftermiddagen/kvällen blir det att slappa framför tvn/datorn och förbereda sig på att gå upp tidigt imorgonbitti. Antar att det är fler än jag som har vänt lite på dygnet under ledigheten?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se