Ser fram emot helgen

Ni anar inte hur underbart skönt det känns att börja så sent imorgon. Visserligen uppskattar jag mer att börja tidigt en dag å sluta vid typ 12, men en sovmorgon är så mycket värt det med!
 
Från att ha en relativt oplanerad helg så blev den helt plötsligt helt fullbokad? hahah Men blir en grym helg med det bästa, båda festande, träffa vänner och hästarna! Min plan att vara utvilad till nästa vecka kommer nog inte lyckas, men får istället en grym helg! Imorgonkväll blir det utgång med stalltjejerna, lördag blir det till att träffa lite andra vänner och på Söndag ska jag titta på en tävling (pay and ride). Är carina som ska starta sin unghäst wishen och Emma ska starta Falcon! Ska bli riktigt spännande å se hur han beter sig, dock tror jag att jag vet redan. Men detta blir första gången han åker ut så ska bli riktigt roligt att få vara med å se.
 
Finfina Falcon


Kommentarer
Postat av: Mercedes /2013-01-12 / 11:48:55
hemsida: http://photobelle.blogg.se

ja, sovmorgon är inte helt fel :)
vilken fin bild!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se