Söndagen

Idag red jag Pride och Joice. Började med att rida Pride tillsammans med Busan som red Mike. Red fram i ridhuset och sen gick vi ut och red i en av sommarhagarna, riktigt roligt. Både Mike och Pride verkade uppskatta att få sträcka ut lite grann, och komma ut från ridhuset.
 
Med Joice red jag till ridhuset och planen var att jogga henne lite. Men då hon var för pigg för att kunna jobba så tog jag av henne sadeln och lät henne springa av sig lite. Dock blev det inget rejs utan hon tog det lugnt. Hon valde ett behagligt tempo i traven och travade runt, och samma sak i galoppen. Haha, hon är allt lite söt. När hon fått springa lite så hoppade jag upp igen och travade och då gick det mycket bättre!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se