Helgen

Helgen har gått riktigt snabbt, som vanligt! I fredags jobbade jag min sista dag och kvällen avslutades med lite festligheter. Blev middag med en vän och sen när vi gick till krogen så kom tre till, hade riktigt roligt!

I Lördags hände det inte så mycket, fixade en del hemma samt hos Joice. Hon har troligen fått en spark på höger fram så har inte kunnat rida henne då hon ömmar lite fortfarande. Hon är ganska så känslig och brukar bli svullen för minsta lilla reva tyvärr.

Igår (Söndag) var jag på tävling hela dagen. Emma (som jag brukar rida med) var på gripens dressyrmeeting! Det gick riktigt bra för henne med hennes ponny snabb. Sedan hade hon även med sig en ridskoleponny, Falcon, men de gick dock inte lika bra. Han är ganska ny på det här och tyckte att det mesta inne på banan var livsfarligt! Men Emma var jätte duktig och kämpade vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se