laddat om batterierna, nu kör vi!

Hej! Nu var det väldigt länge sedan jag skrev något här på bloggen! Aldrig haft så lång paus tror jag, men det har varit skönt men samtidigt tråkigt att inte ha ridpass och annat roligt som hänt dokumenterat. Men nu har jag fått ny inspiration och den nya designen som Yrsa gjort gör att jag blir riktigt sugen på att komma igång igen! Senaste inlägget skrevs den 24 mars, och vad har hänt sedan dess? Egentligen inte så mycket men ändå en hel del.
 
Joice är igång helt och hållet och det har gått riktigt bra den sista tiden. Har kommit längre i dressyren och även i hoppningen. I maj var vi med på en minihoppning på ridklubben och resultatet var bättre än förväntat. Mer om minihoppningen kommer i ett eget inlägg. Hon har blivit mycket finare i kroppen nu och musklat på sig bra, men än är det en del kvar. Vi har tagit härliga turer till sjön och badat, och hon har nu lärt sig att det är skönt att vara i vattnet att hon sist gick i självmant utan övertalning från min sida.

Förra helgen var Yrsa hemma hos mig hela helgen och vi fotograferade Joice. Det blev både ridbilder och härliga sommarbilder. Kommer inte bli någon bildbomb utan bilderna kommer att komma upp i inlägg. Detta för att det ska bli mer bilder i inläggen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se