Tillbaka till verkligheten

Hoppas att ni alla hade en härlig midsommar för det hade jag! Min midsommar firades med middag och hemma fest tillsammans med underbara människor! Men nu är den över och det är dags för ännu en jobbvecka.
 
I Lördags Tömkördes Joice igen och det gick mycket bättre. Började med samma varv som vi jobbade henne i sist och hon fattade poängen, men sen blev det svårt när vi ville byta till vänster varv. Det gick liksom inte. När jag rider så är det mycket ytterhjälper som gäller. Men nu när vi stod på backen å skulle svänga vänster så sköt hon bara ut höger bogen och gick åt de hållet. Lotta kämpade ett tag men sedan gjorde vi så att vi endast tog en lina och longerade och då lyckades vi få henne i vänster varv. Men bara att kämpa på!
 
Idag skulle jag ha hopptränat, men hennes ena baksko var lös så ville inte chansa då hoven antagligen går sönder om hon skulle slita av den. Tråkigt men det kommer fler gånger! Istället så smörjde jag hennes saker och hjälpte Emma att tömköra Snabb!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se