3:e augusti

Igår följe Busan och mitt kusinbarn Tilde med till stallet! Joice och snabb skulle ridas till billsta för ett pass på banan. Sen skulle Joice skos och det brukar jag göra på ridskolan då det är bättre med plats där. Då Tilde bor påvägen till ridskolan så fick hon vara med och borsta joice och sen rida hem till henne. Joice var snäll och Tilde kunde trava små bitar själv också utan att hon for iväg. Skönt att hon är så pass snäll att man kan låta barn rida, Tilde är 9 år gammal. På banan red först Busan lite och sen hoppade jag upp och galopperade av henne lite. Detta gjorde jag för att hon skulle bli lite lugn till skoningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se