Lugn dag

Det har varit en väldigt lugn söndag, vilket har varit väldigt skönt! Känns som om jag alltid har fullt upp på vardagar och helger. Var väldigt roligt på gröna lund igår! Eftersom busan tog Joice då så behövde jag inte tänka på att passa tider och hinna med en massa saker.
 
Idag red min kusin Madelene Joice och jag red Snabb. Vi red ut en sväng, blev en tur men mest skritt men även lite trav och galopp. Snabb var lite larvig och ville inte gå så fick hoppa av vid ett tillfälle, men annars flöt turen på bra. När vi red förbi veterinären så var det ett föl som rymt ur hagen, ringde då honom men den brukade tydligen rymma så det var inget ovanligt ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se