nya inköp

Idag var jag på granngården och köpte lite saker till Joice. Det blev ett marinblått eskadron schabrak, svart lädergrimma, ridhandskar, foderkrubba samt krafft! Känner att jag är i stort behov av att köpa schabrak. Hon blir ganska så svettig nu när jag rider pga värmen och att hon hetsar upp sig. Så helst skulle jag vilja ha många schabrak så jag kan byta efter ett eller två ridpass. Har ett tiotal vojlockar som jag fått av en bekant, men tycker det är så fult med vojlock så vill helst inte använda dem, haha!
 
Åkte ut till stallet för att lämna sakerna och tog då en näve med krafft och la i krubban och gick ut i hagen för att se om joice tyckte om det. Då var hon så larvig att hon blev rädd när kraften lät i krubban, haha! Så otroligt löjlig!
 
Nu blev jag hoppsugen, kanske kan få till det nästa vecka!
 
 


Kommentarer
Postat av: Madde /2012-08-24 / 08:15:50

Har massa schabrak du får låna, de samlar bara damm just nu:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se