update

Har var it väldigt dålig uppdatering om Joice nu i veckan, men har inte så mycket att berätta. Har inte blivit några riktigt seriösa ridpass. I söndags red min kusin Joice och jag red Snabb så tog vi en tur ut tillsammans. Hon hade ett litet sår på insidan av ena bakbenet, men hon var inte svullen eller så. På måndagen var hon svullen så lät henne vila. Tisdag red jag ett lite lättare pass då hon inte ömmade något på svullnaden. Hon kändes som vanligt.
 
Igår fick hon vila då jag jobbade sent. Idag red Busan henne och hon rider henne även imorgon då jag jobbar sent och ska iväg på kvällen.
 
Blev ett väldigt tråkigt och hackigt inlägg men så får det bli ibland, vill ha sparat i arkivet vad som görs med henne så jag inte undrar sen varför det inte blev ngt med henne på en hel vecka! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se