Andra lastträningen

Idag har jag varit ute hos Joice 2 gånger. Åkte ut mitt på dagen för att lastträna henne idag igen. Kändes som om hon hade gett upp lite efter gårdagens träning. Hon gick in mycket snabbare nu, men hon har fortfarande bakhovarna utanför. När jag försöktes få in henne en liten bit till så börjar hon backa... Det dumma är att hon når allt framme i transporten fast hon inte är helt inne, men bara att öva på, var ju bara andra tillfället som vi tränade.

Åkte sen ut senare på eftermiddagen och red, men dag var det min kusin som red Joice och jag lånade Snabb. Vi red ut på en tur och allt gick bra! Finns inte så mycket mer att säga ;)

Juste! Igår köpte jag en flughuva till henne då hon tappat flywayen i hagen, så nu ser hon ut som en liten ailien :)



Kommentarer
Postat av: TeamGrys /2012-07-15 / 12:49:24
hemsida: http://teamgrys.blogg.se

Hej! Kika gärna in på våran blogg och lämna någon kommentar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se