.

2012-06-10
I fredags fick Joice vila då jag var iväg och firade min kompis som tog studenten. Jag skulle gärna uppleva min studentdag igen med en hel rygg. Det går inte att beskriva känslan som man har på sin student! Helt amazing :)

På fredagskvällen red jag candy på lektionen och det gick helt okej. I lördags så red Alexandra Joice och hon testade att hoppa lite och det gick super bra!

Idag fick hon vila då jag inte kände mig helt okej. Jag har blivit väldigt förkyld, och det plus mitt dåliga järnvärde gör att jag inte orkar någonting. Blir ansträngd för minsta lilla och blir svart för ögonen när jag reser mig hastigt osv. Men tvättade svansen, borstade och frissade henne lite med saxen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se