3 saker ni kanske inte visste

1. Jag tål verkligen inte ormar, är rädd för dem och tycker att de är hur äckliga varelser som helst som inte borde finnas. Får rysningar bara jag ser ormar på tv!
 
2. När jag storstädar och allt är som rörigast så får jag lite panik över att det är så rörigt och har svårt för att avsluta städandet. Kan vara några få saker som är kvar som jag egentligen vet vart de ska vara men som jag bara inte plocka rätt på, då måste jag be ngn annan om hjälp ;)
 
3. Om jag ser det silvriga från fisken så kan jag inte äta upp den biten då jag blir väldigt äcklad, (äter helst inte fisk alls)
 


Kommentarer
Postat av: Jenny /2012-06-21 / 21:18:36
hemsida: http://jennyejmundss.blogg.se

hahah älskar nr 2!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se