Städdag!

Idag tog jag en sovmorgon och njöt över att jag inte hade något inplanerat på hela helgen! I vanliga fall är helgerna fullspäckade från morgon till kväll men inte denna helg. Både skönt och lite jobbigt att inte veta vad man ska göra. Under dagen tog jag tag i att storstäda mitt rum, och varje gång jag gör det så blir det att jag möblerar om. Sen när det är som rörigast så orkar jag inte mer och får Panik över att det ser ut som ett bombnedslag.

Åkte sedan ut till Billsta för att möta upp Alexandra, sabina och Emma där, då de skulle rida på banan. Tanken var att Sabina skulle hoppa lite med Joice. Men då Joice var väldigt spänd och det inte gick så bra så stod vi över det. Åkte med till vårt stall sen och fixade lite med joice. Klippte manen och bara myste lite.

När vi släppt ut hästarna i hagen så kom Emmas pappa Magnus ner och hjälpte oss att röja upp inne i "stallet" där vi står och gör iordning hästarna.
Nyklippta manen, inte helt rakt men det duger!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se