Kvällens lektion

Red Pride på lektionen och Han kändes bättre i vänstersidan idag än vad han gjorde igår. Tror att jag fick loss honom lite igår och att det hjälpte vid dagens pass. Vi hoppade lite sockerbitshinder idag. Hade 4 skutt på en volt så det blev mycket svänga. Jag tyckte att det var lite svårt att hinna styra till nästa hinder då det går så fort med honom. Kändes mest som om vi sladdade runt då, men är väl så det blir på den typen av ponny med denna övning. Men han var ändå lugnare när det var hoppning på volt än när man galopperar på volt utan hinder. jag tycker han var riktigt rolig idag, jag fegar ur lite men han kör på ändå ;)

Imorgon SKA jag ta med kameran ut och knäppa ett par kort på honom i hagen. Måste ju ha något att visa upp! Ska rida ut med honom tillsammans med Emma och Busan imorgon så ska bli kul att se hur pigg han blir då ;)



Kommentarer
Postat av: Emilia /2012-11-03 / 22:27:11
hemsida: http://poniiriders.blogg.se

åhh gud vad söt han är, bästa Pride :)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se