Lektion på Pride

Red även Pride igår på en av lektionerna. Han var superfin och det kändes jätte bra! jobbade mycket med sivärtsrörelser såsom skänkelvikningar öppnor och slutor. Till en början gick det bra, lite små protesteri början men sen flöt det på och han jobbade på riktigt bra. Vi jobbade även lite med den förvända galoppen. Första gången bröt han av vid kortsidan, men sen lyckades jag hålla kvar den förvända galoppen och det tyckte han nog var lite jobbigt. I slutet av passet när han blev trött så kom det lite större protester när jag skulle göra öppnor eller slutor, haha! Då travade jag av honom och nöjde mig där!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se