ska inhandlas

Nu har jag kikat runt lite på hööks hemsida och hittat lite saker som jag måste inhandla så fort jag har möjlighet.
 
en reflexgrimma måste jag ha för att hitta Joice i hagen. Jag har en pannlampa men när hästarna inte har några reflexer på sig så är det svårt att se vart dem är någonstans.
 
                                                                                                      Ett par Fleecetäcken som hon kan ha under täcket nu när det blir kallt. De fleecetäcken jag har är utslitna och är dålig passform (fick dem begagnade)
                                     Benskydd att ha ute i hagen då hon är ganska så klantig och har nya rivsår ganska så ofta vilket resulterar till att hon blir svullen. Boots för att hon inte ska kliva av sig framskorna när de börjar bli lösa
    
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se