Klubbmästerskap

Nu är det bara lite mer än en dag kvar tills det är dags för klubbmästerskap i Dressyr. Jag tror inte det är så många anmälda, men hoppas på att inte komma sist iallfall! ;) Idag fick jag reda på att den andra tjejen som skulle rida Mike har strukit sig eller bytt häst, så nu är det bara jag på honom. Ganska så skönt att vara ensam på hästen och själv välja hur man vill ha det. När man ska göra iordning, vad hästen ska ha på sig och hur länge man kan rida fram.

Dock kan inte Yrsa komma och fota då hon har hundkurs, så om det är någon som är sugen på att klicka lite bilder så hojta till! Alltid roligt att ha bilder från sådana här tävlingar. Annars har jag ju inget att visa upp här, eller spara som minne.
 
Har inte ridit Mike alls den sista tiden, förutom ett pass förra veckan. Så ska bli intressant att se hur det går. Men får checka av det viktigaste på framridningen och hitta tillbaka till ridningen på honom. Bara jag kommer ihåg programmet och är sams med honom så ska det nog gå super bra, för duktig på dressyr är han!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se