galopptur

Idag kände jag mig väldigt tapper att jag fullföljde min plan och faktiskt red. Frös som en gris innan jag åkte ut, och min ridlust var minus noll. Joice var på bra humör idag vilket gjorde det hela ännu bättre! Det blev en tur med mycket galopp, inga krav bara få sträcka ut i den hastighet som hon tyckte kändes bra, samt lite mer kontrollerad galopp. Imorgon blir det antingen en uteritt eller en tur till banan. Det som är bra för Joice är att även om jag skulle rida på banan flera dagar på raken så  blir det en uteritt påvägen dit och hem, så det blir aldrig så att hon inte fått komma ut.
 
bild från i somras när Joice fick agera med lite ponnyridning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se