lång dag!

Den här söndagen har varit väldigt lång! har varit på Billsta sen kl 8 imorse och varit funktionär på hopptävlingen. Jag stod inne på framhoppningen hela dagen så såg tyvärr inget utav själva tävlingen. Men det var en del fräcka hästar med. Att ha stått i ca 5 timmar känns i ryggen, så nu blir det soffläge resten av kvällen. Nästan så det skulle vara skönt att sätta på sig korsetten som jag var tvungen att ha förut, just för att stödja upp och slippa hålla hållningen själv. Helgen har varit alldeles för kort trotts att jag  fick en extra dag. Men det är bara att bita ihop och ladda om batterierna inför ännu en jobbvecka.
 
Joice fick vila idag då jag inte orkade rida. Är trött, seg och ont i ryggen så ingen bra kombination där. Men imorgon tar jag tag med ridningen igen och hoppas att hon är på sitt bästa humör!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se