Ridning!

Igår red jag ut och hade ingen aning om vart jag skulle rida eller vad jag skulle göra. Men red åt ett håll och sen gjorde jag lite allt möjligt. Testade olika stigar i skogen, vilket är väldigt nyttigt för joice.

Hon behöver lära sig att se vart hon sättet hovarna, lyfta på benen och framförallt klättra och gå vid grenar. Hon tycker det är obehagligt när hon får grenar mellan bakben och får lite panik, men har blivit bättre. Blev sen lite galopp på grusvägarna där jag ville ha en låg och lång form så hon fick sträcka ut ryggen lite.

När jag var klar åkte jag till billsta för att rida en lektion, men finns inte så mycket att säga. Var inte speciellt nöjd efter passet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se