Gör ett nytt försök!

Så gick det med de försöket till att börja blogga igen! Men under sommaren har jag bara levt livet och gjort det som fallit mig in, vilket varit super skönt! Nu är det höst, eller snart iallfall och jag är tillbaka till verkligheten igen. Joice går bättre än någonsin just nu, även om det inte gick så bra under sommaren. Hon drog på sig småskador i hagen och eftersom hon är så känslig av sig så blev det hältor och andra småsaker som satte stopp. Men helgen den 9-11 augusti var jag med på ett hoppläger med henne för carina på ridskolan. Joice skötte sig super bra och varje ridpass gick över förväntan! Sedan dess har det rullat på och hon går från klarhet till klarhet.
 
Eftersom jag tycker det är roligt att blogga och gärna vill ha det dokumenterat här så ska jag försöka komma igång igen. Men som sagt, ibland går det kanske en vecka mellan inläggen och ibland blir det kanske flera inlägg per dag. Men det får ni stå ut med!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se