Riktigt roligt!

I somras såg jag på ridsportsförbundet att Hästnäringens Nationella Stiftelse sökte en omslagshäst. Vem som helst fick skicka in bidrag bara hästen var svenskfödd. Jag skickade då in några olika bilder på Joice som Yrsa tagit. Sen hörde jag inget mer och hade glömt bort det där. Sen igår trillade det in ett mail!
 
"Hej!
Tack för ditt bidrag till Hästnäringens Nationella Stiftelses fototävling där vi letar omslagshästar. Vi har fått otroligt många fina bilder skickade till oss, och det är vi väldigt tacksamma och glada över. Det är inte ett lätt jobb att välja vinnare bland alla dessa fina bilder!
 
Den bild (eller bilder) som du har skickat in har valts ut till en av de bästa bilderna som vi fått in hittills, och du har alltså chans till seger! Därför passar vi på att fråga om vi får lov att använda den eller de bilder du skickat till oss i vår framtida kommunikation? Vi kommer att samla de bästa bilderna i en bildbank, och det vi behöver är ditt (eller fotografens) godkännande att vi får använda bilderna i vår kommunikation framöver. Självklart kommer vi i alltid ange fotografens namn och, i den mån de är möjligt, även uppgifter om häst och hästägare.
 
Om du vill se din häst i vår kommunikation i framtiden behöver du läsa nedanstående villkorstext, svara på det här mejlet och godkänna att vi får använda bilderna som du skickat. Om det är någon annan som är fotograf, behöver vi även få dennes godkännande.
 
PS. Det vinnande bidraget kommer att utses i början av september och vinnaren kontaktas via e-post."
 
Det var dessa bilder som jag skickade in, då jag inte visste vad de var ute efter!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se